Продавець PRIMATERRA Миючі засоби розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1341 відгук
ЗНИЖКА 5% НА ВСІ ЗАМОВЛЕННЯ від 2000 грн.
Миючi засоби для HoReCa, клінінгу, дому та автосервiсу
+380 (68) 197-67-82
+380 (50) 309-10-33
+380 (50) 490-81-92
Кошик

Вакансії

Запрошуємо на роботу

ТОВ «НВП» «Атлантіс Хім» — це стабільна компанія, яка є лідером на ринку виробництва миючих засобів для широкого застосування.
В нелегких умовах існування нашої країни, ми продовжуємо працювати та розвиватися. У зв’язку з розширенням виробництва, шукаємо до нашої команди амбіційних професіоналів!
Відправляйте Ваше резюме на електронну адресу primaterra.hr@gmail.com, усі питання можна задати у будні, з 9-00 до 17-00 за телефоном +380732172998

---------------------------------------

МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖУ 

Повна зайнятість. Досвід роботи обов'язковий у сфері продажу в сегменті HoReCa.

Основні обов'язки:

  • Пошук та залучення нових клієнтів
  • Проведення переговорів та укладення угод
  • Підтримка та обслуговування існуючих клієнтів компанії
  • Оформлення та супровід замовлень

Вимоги:

  • Комунікативні та переговорні навички на високому рівні
  • Вміння працювати в умовах високого темпу та конкуренції
  • Бажання працювати на результат
  • Наявність власної бази у даному сегменті буде перевагою

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну з/п (2 рази на місяць)
  • Зрозуміла система мотивації (оклад+бонуси за виконання визначених завдань)
  • Графік роботи з 9-00 до 17-00
  • Комфортний офіс з ароматною кавою для настрою.

---------------------------------------

МЕНЕДЖЕР КОЛЛ-ЦЕНТРУ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ХОЛОДНИХ ДЗВІНКІВ

Повна зайнятість. Досвід роботи бажаний, але ми готові навчити людину, яка прагне розвиватись у сфері продажів.
Робота в офісі або гібридний формат роботи.

Основні обов'язки:

  • Пошук та залучення нових клієнтів
  • Проведення переговорів та укладення угод
  • Підтримка та обслуговування існуючих клієнтів компанії
  • Оформлення та супровід замовлень

Вимоги:

  • Комунікативні та переговорні навички на високому рівні
  • Вміння працювати в умовах високого темпу та конкуренції
  • Бажання працювати на результат

Умови роботи:

  • Офіційне працевлаштування та стабільну з/п (2 рази на місяць)
  • Зрозуміла система мотивації (оклад+бонуси за виконання визначених завдань)
  • Графік роботи з 9-00 до 17-00
  • Комфортний офіс з ароматною кавою для настрою.

Чекаємо на Ваше резюме на електронну адресу primaterra.hr@gmail.com . Усі питання можна задати у будні, з 9-00 до 17-00 за телефоном +380732172998

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner